Eindejaarsgedicht

 Eindejaarsgedicht

10 thoughts on “Eindejaarsgedicht

  1. En ik, ik wens je een heleboel mooie, warme en leuke ervaringen toe. Zo veel dat ze de ruimte zouden kunnen vullen die je andere toewenst.

    Happy 2014 Mrs. D. !

    Tjerri

    Like

  2. Hallo Dianne, ik heb me ook vele jaren op het glibberige pad van het woord begeven, maar jij glijdt er sierlijk over. Dat het een jaar van veel inspiratie mag worden, maar ik wens iedereen altijd eerst een goede gezondheid, de rest maak je zelf.

    Like

Geef een reactie

