Bits And Pieces no. 1

Di Storia Bits and Pieces No 1 Soli 2013

7 thoughts on “Bits And Pieces no. 1

  1. Cool ! Zou ik uitroepen mocht ik enkele decennia jonger zijn. Daarom houd ik het op mooi. Ik wil je wel vragen wat het is maar je antwoord zou de magie wegnemen. Laat me maar verder dwalen in mijn gedachten. Een gletsjer aan een dito meer met Mars en een satellietplaneet aan zijn zijde lijkt me wel wat. Ik had Mars iets meer ruimte bovenaan gegeven als fotograaf maar dat zijn persoonlijke voorkeuren. Heb je je vergist van blog ?

    Like

    • Haha, nee, ik heb me niet vergist van blog. Dit is heel anders dan de bloemetjes en de insecten; hier wil ik gewoon meer dingen uitproberen naast het schrijven en had ik dit keer geen zin in tekst. Het beeld genoeg.
      ‘Mars’ had inderdaad iets meer ruimte gemoeten. Misschien zakt hij nog wel een keer.
      Wel grappig dat de tags niet opvallen :-))))

      Like

    • Hars, ja, in die blauwgedrukte woorden onderaan.
      Raak zo gewend aan die term Tags dat ik even moest nadenken over een vervangend woord. Labels, maar dat is eigenlijk ook Engels. Kernwoorden dan maar.
      Overigens is Mars mijn favoriete snoepzonde en kan de hars net zo goed karamel zijn, maar dat terzijde.

      Like

Geef een reactie

